Dün hastane de kalma sürecimizden sonra evdeyiz şükür hiç bir açılmam sancım çıkmadı artık kızçemin yeri kalmadı pek ağırlaştığı içinde beni yormaya başlamış bi nevi yalancı sancılar 🙈 geç döllenmeye göre 34+3 ama ultrasona göre 35+1 iz ve kilomuz 2350 aşırı mutlu oldum çok iyimiş kilomuz ama boyumuzu sormayı unuttum en son iki hafta önce 42 ydi bi 45 i görmüşüzdür bence 🌸 haftaya tekrar kontrolüm var muzu kiviyi kaşarı iyice tüketip bi 500 daha aldırırım diyorum inşallah 🙏🏼🙏🏼🙏🏼❤️❤️❤️ Sizin bu haftalar bebişlerinizin kilosu nasıldı veya nasıl ? 😇