Masalelif içiniz rahat olsun diye başka bir doktora daha görünün isterseniz. Benim 60 lara çıkmıştı Bi kere doktorum dinlen dedi ama benim zaten gelişim geriliği yüzünden erken doğum riski vardı 37 de doğum yaptım. Ciğer geliştirici yapmamıştık çok şükür bir sıkıntı yaşamadık