Burcu7260 Kızlar 5 haftalık hamileyim henüz doktora gitmedim geçen hafta beta 753 çıkmıştı Cuma günü doktora gitmeyi düşüyorum siz ne zmn gitmişsiniz
Deniz_20 Burcu7260 ben hamileliğimi doktorda öğrendiğim için 5 haftalıkken gittim 6 da kalp atışını duydum sizde 6 da gidersiniz ondan öncesi birşey yapılmıyor zaten folik asit kullanmaktan başka sizin son adet tarihi nedir?
Feyme16 Burcu7260 31 Mart adet baslangicim daha doktora gitmedim sadece gebelik testi yaptım pozitif çıktı yarın inşallah gidicem doktora programa göre şuan 6+6 haftalık hamileyim ayriyetten 7 ay 14 günlük oğlum var
Egemen22 Burcu7260 hayirlisi neyse o olsun canim erkek cocuklarinda kese gec olusur bebek gec duser keseye, kiz cocuklarinda hersey 4 5 haftada tamamlaniyor. Ic gebeliktir insallah😊
Deniz_20 Egemen22 6 yaşına girecek oğlan😅 şimdi tekrar gebelik düşünüyorum hamile iseniz sizede inşallah☺️🌸
Sevilayozdemir Burcu7260 benimde pazartesi betam 351 çıktı pazartesi günü randevum var ☺️ tahmini 4 4.5 sanırım
dayi Burcu7260 bende 5+5 günlük hamileyim keseyi gördük inşallah haftaya da kalp atışı için kontrole gidicez
gizemgencc Bende 5+6 dayım sadece keseyi gördük 23 mayısta randevum var inşallah kalp atışını da duyarız