alparslansmommm Haftadan sonra uçak seyahati yapılmıyormuş doğrumu bu konuda bilgisi olan varmı acaba?
Edalim2511 alparslansmommm 35. Haftanın sonundaysanız yani 36.haftaya girmişseniz öyle yazıyor çoğu uçak şirketinin sayfasında
Deletedmom70006 Çoğu firma kabul etmiyor ama 37 ye kadar izin veren de var. Uçuş yapacağınız firmanın politikasına bağlı.