Sağ ve sol overde 5 cm ve 3 cm çikolata kıstım vardı ki bebek gündemimizde yoktu o aralar , aşırı ağrı ile hastaneye gittim ( devlet ) yatış verdi 3 gün yattım ama hiç bi faydasını görmedim , ameliyat olman gerek dedi bu arada devletteki doktor . Kizken de vardi o zamanlarda yatmistim doktor anneme kızınızın çocuğu olmayabilir vs diye saçmalamıştı 😑🙄 Doktorlar bazen sacma sapan konuşuyorlar 😑 herneyse Eşim özele profosere gidelim dedi , devlette ki doktor ağrı olursa ağrı kesici yut demişti kurumayan birşeye ağrı kesici iyi gelecek sanki 🙄 özel de ki doktor antibiyotik iğne yazdı , çok ağırdı iğneler bebek düşünüyorsanız deneyin dedi 🤭 sadece bir kere ilişkiye girebildik ağrıdan sizidan 🤭 Ve şuan 36 haftalık gebeyim . Rabbim verdi mi veriyor kistim ne durumda bilmiyorum ama bebeğim.cok sağlıklı çok şükür , normal doğum olursa kistlerimde temizlenecek . Inşallah normal doğumla bebeğime de kavuşur , kistlerimdende kurtulurum 🤲 O yüzden stres yapmayip gercekten işin ehli birilerine gidin ❤