Hopee Merhabalar hanımlar,32 haftalık olduk.İki üç haftadır iğne, bıçak batması gibi ağrı, sızı, hareket etmekte zorlanma yaşıyorum, gün içinde çok sık oluyor.bel ağrıları oluyor vajinada rahimde baskı ,nefes darlığı normal midir, yaşayan var mı böyle
Hopee Nill2 İnşallah erken doğum belirtisi değildir ya, en son doktor bir şey dememisti ama ağrılar baya beni zorluyor ve kısıtlıyor artık