Serife_1503 Kızlar hamilelikten önce çok aramazdım ama hamile olduktan sonra deli gibi çay içmek istiyorum. Günde 4-5 bardak ideal diye duymuştum. Bu durumu yaşayan varmı ?
Udduy1818 Serife_1503 bu bende de başladı günlerce içmesem aklıma gelmezdi şuan ama inanılmaz güzel geliyor
Ozsvm Serife_1503 normalde hic duskun degilimdir bi guzel geliyo hamile oldugumdan beri her yudumu zevk veriyor resmen🤣 cok icmemeye calisiyorum demir emilimini azaltiyomus ya 🌚
Nursah34 Bende aynı çayı evet severdim hamilelikten önce ama hamile olduktan sonra daha çok içmeye başladım 🤣 tadı bir hoş geliyor 🤣
HeyMommy SunnyG Abartmayın yahu. Hamilesiniz hasta değil. Kahve ve çeşitleri kadar zararlı değil çay bir tanenin nesi zararlı olsun☺️
Meliyyke Serife_1503 bence bu dönemde bize lüks gibi geldiği için tadı da çok güzel geliyor😂 ben normalde çok fazla demlik demlik çay içerdim günde. Hamile kaldığımdan beri çayı belki 3 kere anca demlemişimdir. Ama içtiklerim de inanılmaz güzel geliyor tadı😊
Serife_1503 Meliyyke yani bende önceden kahvaltıdan kahvaltıya içerdim ama şuan çok çok daha fazlasını istiyor canım dediğim gibi bünyeden bünyeye fark ediyor