16+3 den selamlar 🌹 henüz cinsiyetimiz belli değil haftaya gideceğim kontrolde öğrenmeyi umuyorum ağır mide bulantıları yaşayan biri olarak bu hafta kendimi çok iyi hissediyorum ağır uyku halleri oluşmadı henüz bende ilk hamileliğimde bütün gün uyuyordum oysa 😀 sadece baş donmelerim devam ediyor bulantilardan kaynaklı olsa gerek ki birçok şeyden tiksindim ve hala kokusuna tahammül edemiyorum bunun yanı sıra arada kasık ağrılarım var yuruyemiyordum ama 1 hafta kadardir çok hafifledi diyebilirim yerini kengi aldı bel ve bacak ağrılarım oluyor ara ara hareket konusuna gelince erken haftalarda da hissettiğim gibi minik pıt pitlar halinde hala birde çok rüya görüyorum hamilelikten sanırım hemen rüya tabiri karıştırıyorum cinsiyete bağlıyorum hemen 😀😀😀 ama gördüğüm rüyalara göre de hah oğlum oluyor ay kızım oluyor diyemem tabi ayva görmüştüm kız çocuğu demekmiş rüyamda doktor ikiz kız bebeğin olcak diyordu erkek çocuğa işaretmis derken ordan da yola çıkamadım tabi 😀 sanırım çok kafaya takmaktayim cinsiyetimizi öğrenmek için sabırsızlanıyorum sizlerde durumlar nasıl göbüşler çıktı mı benim ikinci gebeliğim olduğundan daha şimdiden gören hamilemisin diyor sanırım dışardan farkediliyor