siilaa Kızlar lohusa külodu ya da lohusa pedi alan var mı ? Doğum yapacağım hastane külot bez veriyormuş benim ayriyeten lohusa külodu yada pedi almam gerekiyor mu ?
Yesim619 siilaa valla Bnm zamanimda hastane vermiyor du depend almayı düşünüyorum ama beden konusunda kararsızım
Fattooss Ben depend almıştım hiç kullanmadım sezeryan olacaksan bez daha kullanışlı bence normal doğumu bilmiyorum siilaa
mrs_elisah siilaa sezaryen oldum depend kullandım çok aşırı rahat ettim. 40 gün depend taktım Külot giymedim.
kubracyln Depend almıştım ama gebe okulundaki ebem kullanışlı olamayacağını doğumdan sonra kontrol etmek için sık sık geleceklerini normal hasta bezinin daha iyi olacağını söyledi
Fattooss siilaa tabi ben 1 gece kaldım 5 tane kullanmışımdır kanama durumuna bağlı bir de ameliyattan sonra hemen uyuşukluk geçmiyor eğilmek ped değişmek zor olur ben her tuvalete gittiğimde ayaktayken annem değişti
Hazal_kubra12 siilaa hastane ne kadar veriyor bnde devlette 2 doğum yaptım sadece doğumdan çıkınca bı tane taktılar o sonrasında vermiyorlar ama doğumdan sonra için bı paket yeterli
Cinarr123 siilaa ben lohusa kulodu almıştım ama pek kullanamamistim dikislermden dolayı depend aldim hep onu kullandım tavsiye ederim
Serife-57 siilaa hastanede veriyorlar bende sezeryan oldum hastaneden çıkınca depend kullandım çok rahat ettim kesinlikle tavsiye ederim