Zeyna27 Gören karnın aşağıda diyor doğum yakın mı diye soruyorlar kızlar ben aşağıda görmüyorum 30 haftalık hamileyim çok erken yani size de böyle söylüyorlar mı
Merve_tna Zeyna27 bende 33 haftalık hamileyim benim karnımda hemen hemen böyle doktor beneğin doğum kanalına girdiğini söyledi ama benim karnım hep böyleydi zaten çok etkilediğini sanmıyorum o yüzden
Asellinannesi0 Zeyna27 bende 30 haftalık hamileyim canım karnın benden çok farklı ya benim neden göbeğim öyle değil daha icerde ve böyle morluklar falan yok hiç 30 hafta gibi değil senin ikiz yada benimki çok küçük bilemedim
_momy_ Zeyna27 benim 29 haftam benim de mi böyle diye aynada baktım aynısı bence 🫶🏼🤎🧸 amannn herkes bişi der öğretmenim çalışıyorum bana da iş yerinde yok karnın yok senden bir kilo bebek çıkmaz aman aman
Zeyna27 Merve_tna aaa girdi mi senin ki kanala benim kız çapraz duruyordu ayaklar yukarıda ama sol kasık tarafında başı yani kanal değil öyle durmak istemiş 1 hafta önce öyleydi
Zeyna27 Asellinannesi0 canım o morluklar kan sulandırıcı kullanıyorum iğne yapmaktan oluyor daha kötüsü de oluyor iç karın meselesi galiba yok ikiz değil tek kızım olacak son adet tarihi neydi
miyopmom Zeyna27 ayni banada dediler 33-34 hafta karnin inmis dediler beni panige soktular cok sukur 37. Haftadayiz insAllah hayirlisiyla haftalarimizi tamamlariz ve oyle gelirler
Asellinannesi0 Zeyna27 20 Ekim canım benimde kızım olacak 😊 karnım büyüdü ama senin kadar değil endişelendim şuan
Asellinannesi0 Meryem_46 benim karnımda hiç çatlak olmadı sadece yanlarında morluk oldu ya karnım hala ilk günkü gibi hep kalça bacakta çatlama oldu
Zeyna27 Meryem_46 karın büyüklüğü mü canım iç karın meselesi galiba o zaman bana da küçük diyenler bile oluyor 😂
Zeyna27 Asellinannesi0 yok canım bana da normal geliyor karnım hatta bazen küçük bile diyen oluyor iç karın meselesi endişe etme bebiş iyiyse sorun yok
linsmea Asellinannesi0 benim de karnım küçük endişe etmeyin bebeğinizin haftası normalse iç karnınız geniştir. Bende siz gibi düşünüyordum doktora sordum bi sıkıntı mı var diye yok dedi normal dedi. Herkesin yapısı farklı 🥰
Merve_tna Zeyna27 evet doktor baş aşağı duruyor dedi iki gün önce kontrole gitmiştim ayakları tam göbek hizamda falandı
Asellinannesi0 Meryem_46 ya hiç yoksa çok şanslısın benim göbek hariç heryer dayak yemişim gibi mosmor valla 😀
Zeyna27 Htcerdogn ay sağol bacım ya içimi rahatlattın 1 haftaya kalmaz doğurursun dediler korktum geçen hafta doktordaydım herşey yolunda 😂
Htcerdogn Zeyna27 yok kız ben 35 deyim. Çocuk kanala girmiş benimki bayağı aşağıda karnım ondan biliyorum hiç inmemiş daha 🙏🏻
Meryem_46 Zeyna27 erkek ama doktor iki hafta geriden geliyor dedi onu düzelmeye çalışıyorum sağlıklı beslenerek baskada bı sıkıntı yok şükür