Edayu123 Duphaston ile hamile kalan var mı acaba ben kullandım geç döllenmeyle hamile kaldım ama kimyasal gebelikmiş bu ay doktor gecikirsen kullan dedi kullandım adet oldum ama bence kullanmasaydım döllenebilirdi gibi geldi bana fikri olan varmı acaba
Hzllay_ Bende aşılama oldum 2 gün önce persembe günü duphastona başla dedi sabah akşam 10 gün içicem bakalım doktor ilac icin döllenme olursa bebeğin tutunmasını sağlıyor döllenme olmaZsa düzenli adet görmeni sağlıycak dedi bekleyip görücez