Aysegull00 benim şimdiye kadar hep bebeğin yerleşim yeri çok güzel di dün ilk defa biraz aşşağıda dedi bende ilk hamilelğimden dolayı psikolojik olarak çok pimpirikyim
7 yaşında bi kızım var tüp bebek yöntwmi ile oldu kızımın hamileliği çok sıkıntılı geçti 11 haftalıkken kanama geçirdim 4 gün hastanede yattım.20 haftalık olana kasar kanamam durmadı 20 haftadan sonra bi sıkıntı yaşamadım ama sondasındada hep ben korktum bişey olur die
Şimdi oğlum olucak çok şükür şimdiye kadar hamileliğim çok rahat geçti ama gel görki ben hep korkuyorum 😔