benbir_annemiyim Merhabalar ben daha yeni gebe olduğumu öğrendim ve kimseye de söylemedim 2 gün önce hafif pembe lekelenmem oldu ve şu an hâlâ yoğun şekilde devam ediyor. Hiç parça vs gelmedi Yerleşme kanaması mıdır acaba
Merve_tna benbir_annemiyim yerleşme kanaması olabilir bende 3 gük boyunca adet olur gibi yaşamıştım hatta hamile olduğumu bile anlamamıştım çok tuhaf gelmişti hatta neden bu sefer böyle adet oldum diye
benbir_annemiyim benbir_annemiyim pıhtı gibi bi şey düştü ama bilemiyorum korktum sizde de oldu mu öyle aşırı ağrım falan da yok regl ağrısı gibi oluyor sadece 😔
Shylaa Yerleşme olabilir ben de de lekelenme oldu sadece bir gün bu şekilde pembemsi oldu ve kesildi sonrasında hamile olduğumu öğrendim