Merhabalar dün doktora gittim 35 +1 deyim ama bebiş 36+4 görünüyor ultrason da 1 hafta önden gidiyor gelişim süreci iyi bişey dedi doktor evlenip uzak yerlere gelin gittim bir eşim var yanımda o da gece çalışıyor birşey olsa tek başımayım şimdiden kasılmalar oluyor her gece aileme gelin desem yarın burda olurlar şimdiden erken doğum olur diye çağırmalı mıyım ilk gebeliğim olduğu için biraz korkuyorum