Ben nbl algea oil kullanıyorum,multivitamin ile birlikte alıyorum ama tekte bulabilirsiniz. Midemi hiç rahatsız etmiyor tadı ve kokusu yok kimisi balık gibi kokuyor çok kötü. Tavsiye ederim ben memnunum, doktor tavsiyesi ile kullanıyorum bu arada siz yinede doktorunuza danışın