detnt gideceğiniz hastane önemli burada. Eğer Amerikan, Acıbadem gibi üst segment hastaneleri kullanmıyorsanız tamamlayıcı sağlık yaptırmanızı öneririm sgknız olduğu sürece çok daha ekonomik. Ben sigortacıyım benim axa tamamlayıcı sağlık sigortam var, bebiş doğunca onu da poliçeme ekleyeceğim nasipse. Ama sadece bebek için düşünürseniz Ak sigorta tamamlayıcı sağlığı ebeveyn olmadan tek başına bebeğe yapıyor. Ama tabii ki bir anne ve sigortacı olarak her yetişkinin de özel sağlık/tamamlayıcı sağlık sigortası olması taraftarıyım ben.. Bilgilerinize, umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeğinizi🌸