Polat_nur11 Merhaba arkadaşlar 36 haftalık hamileyim 4 gündür az şeklide söylemesi ayıp ishalim Ateş, kusma vs yok ama mide ekşimesi var iştahım kapalı zorla yiyorum bebeğim için 😔doktora gitsem mi bilemedim bebeğe zararı olur mu?