BUSRAMSAMETM canım çalıştığın süre boyunca şişer ayakların. Ben ilk gebeliğimde de sürekli sandalyede oturuyordum ve 4. Aya gitmeden şişmiştim. Eve gelince ayaklarınızı yükseğe kaldırın tuzu azaltın birazcık inmesine yardımcı olur ama tamamen inmez. Birde sürekli sandalye de oturmayın sık sık gezinin.