Ugurlu_80 Kızlar 33+4 haftalık hamileyim akıntım biraz fazla beyazımsı renkte kaşıntım çok fazla ve kendiliğinden tahriş olmuş su bile deyince canım yanıyor. Daha önce yaşadınız mı erken doğum riski var mıdır bilenler cvplayabilir mi?
Selin12- Ugurlu_80 canım enfeksiyon için muhakkak doktora git eğer ilerlerse bebeğine geçme riski var ve erken dogun riski var canım ben cleocin vajinal krem kullandım hamileyken ve çok şükür bebeğime enfeksiyon olmadı yanliz 37 haftalık ken doğum yaptım