bikucukbalik Kızlar merhaba baya araştırdım bu biberon konusunu ve sonuç olarak emzik ve normal biberon kullanmamaya karar verdim. Ama eğer olur da kullanmak zorunda kalırsam bile kaşık biberon kullanmayı düşünüyorum. Siz kaşık biberon kullanacak mısınız? Ne düşünüyorsunuz? Hangi markanın kaşık biberonunu tercih edeceksiniz? Ve nerden temin edeceksiniz?
Epelinkiran Bende bineron ve emzik kullanmayı düşünmüyorum çünkü bebek memeyi bırakıyormuş ve tekrar alışması çok çok zor oluyormuş. Sütüm gelmezde mama vermek zorunda kalırsam da şırınga yada kaşıkla vermryi düşünüyorum ama sütümün gelmesi için herşeyi yapıcam pes etmicem. Kaşık biberonu duymamıştım ile yarayabilir bence
bikucukbalik Epelinkiran evet canım çoğu kişi öyle söylüyor bende hangisinden almalıyım diye kararsız kaldım e bebekte var ama kullanan var mı işe yaradı mı bilemedim
Obsesifk Buraya ufak bi not düşeyim kızlar olurda sütünüz hemen gelmezse “Emzirme destek sistemi diye birşey var onu kullanabilirsiniz hem bebeğiniz doyar biberona alışmaz hemde memeleri uyardığı için süt üretimi artar. 🙂 https://www.instagram.com/p/Bi_fZoBgbAY/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1ke4jeb203vs6
denizefe ah ah bende bunları soylerdım hep bes sene once ama artk bır gece aranmakdan emmekden asla yprulmayan işi oyuna cevıren bır sıpa benı çıldırttı esımı eczaneye gnderıp emzık aldırdım 😂😂 hırsını emzıkten alsın oglum dıye 😂 emın olun emzık emerse memeyı bırakmaz ama bıberon vermıeyon bebekler o kdar akıllıkı emmesede agzında tutuyor o memeyı ıkı damagının arasında sıkıyo sıpalar 😂
bikucukbalik denizefe şimdi bende söylüyorum ama gidişat neyi gösterir bilemem tabi😛 çok zorda kalmadıkça kullanmıycam desem daha doğru olacak herhalde