Hzllll benim doktorum kendisi yapmıyordu, hastane bünyesindeki perinatoloji uzmanına yönlendirdi orada yaptırdım. Önce ultrasondan ense kalınlığına ve burun kemiğine bakıyorlar, daha sonra kan veriyorsunuz o kadar. 12+3 de yaptırmıştım bende. 🙈 Aç tok farketmiyor, bana tok karnına gel demişlerdi. 1 haftada çıktı sonucum, hastaneye göre değişiyor. 🌸😊 Cinsiyeti o gün öğrenemedik, çünkü bebeğimin pozisyonu uygun değildi, bir sonraki hafta gittiğimde öğrendim 13. Haftada. 🤗 Cinsiyet bebeğin pozisyonuna, kullanılan cihaza ve doktor tecrübesine bağlı. Bizim bebek inat olunca anlayamadık o an. 😊