lotuscicegi Cerkess ayy ne güzel ♥️ ben 6+2 de gittim duyamadık doktor normal dedi 24 mayıs da tekrar gideceğim inşallah duyarım
Cerkess lotuscicegi sağlıklı sekılde duyarsın canım endişelenme doktordan rica et video kaydı al benm doktorum kendı teklıf ettı video kaydını ama arkadasımın gitti doktor izin vermemıstı ben durup duruo izliyorum :)