Merhaba hanımlar daha önce iki kez dusuk yapmıstım kalp durmasından dolayı simdi tekrardan hamileyim 9. Hafta dayım icim icimi yiyor cok korkuyorım aynı seyleri yasamaktan elimde ultrason olsa keske dinlesem 7 24 Dr her hafta cagırıyor kontrole onu bile bekleyemiyorum hiç tadını cıkaramıyorum hamileligimin hep icimde bi korku nasıl yenicem bu korkularımı sizce ?? 2. Dusugumden sonra butün testleri mi yaptırdım yapılması gereken herseyi herseyim temiz çıktı. Bi sıkıntım yok cok sukur Ama bi sebep olmayınca bi cozum de bulamıyor insan . Sürekli kendimi sucluyorum tek duam aynılarını yasamamak .