Gzmklncc korkma canım benimkinde hep öyle ilk zamanlar şok oldum ama her sordum doktor normal dedi sonradan araştırdım vücut ilk gelebelikleri veya bebeklerimizi virüs olarak gördü İçin tansiyonu düşürüp vücutta fazla kalmamasını istiyor direnci düşürüp vücuda fazla kalmaması İçin vücudumuzun yeteceğinden biri bu ondan korkma yüksek olmasından sa düşük olması daha iyi çok baş dönmeşe ağrısı oldu zaman tuzlu ayran iç uzan ve sadece ayaklarını hafiften yukarı kaldır ben gebeliğimin başında ilk zamanlar artık baş ağrısından ağlıyorum hep düşük tansiyondan dolayı kendini asla aç bırakma ilk 3 ay dolana kadar fazla ayaklanma vücut alıştıktan sonra sendeki bu durumlar da düzelecek inşallah ❤️