Merhaba kızlar form yeni katıldım eşim dün arkadaşını Mersin’e bırakmaya gitti dönerken kerebiç almış normalde çok seviyorum 3 aylık hamileyim düşük tehlikemi yeni atlattım bende dikkat etmedim 2 tane yedim ama dış köpüğü çöven otundan yapılıyormuş hiç bilmiyordum oda adet söktürücü idrar söktürücü bir bitkiymiş düşüğe neden olur diyor akıntımda renk değişimi var beklemedeyim kanamam olursa gidicem hastaneye aranızda Mersinli olup yiyen oldumu bu tatlıyı hamileyken ?