127383 Ya bana da yenidoğan alma diyorlar ama ilk 20 gün de olsa ne giyicek bu çocuk. Bir de illa ki sürekli kusma, kaka taşması olur sık sık değiştirmek gerekir sonuçta o yüzden ben yenidoğan için 2 hastane çıkışı, 1 alt üst takım, 2 de tulum aldım. Daha almam heralde.