Cnsasln ah canım benim aynı hatayı bende yaptım resmen 2 buçuk ay önce sipariş vermiştim bandanalar için, çok sıkıştırdım ya paramı iade edin ya da ürünümü gönderin diye. Bir kadın ile görüşüyordum en son o kadar sıkıştırdım ki yasal yolları deneyeceğimi söyledim ki gerçekten deneyecektim. Bi adamın numarasını verdi adam hemen halletti çarşamba günü çıkarıcam ürününüzü dedi ve çıkardı bir gün içinde teslim ettiler ürünleri. Hala pek güvenmiyorum ama çok ciddi ürün adetini ptt kargonun kaybettiğini ve çok büyük mağduriyet yaşadıklarını söylediler. Sonuç olarak bana ürünler zorla da olsa geldi..