Damyavuz ikramomm 31 haftada 2 kilo idi. Ama ben pek inanmıyorum ilk kızımda 3,5 kilo dediler çocuk 2,400 gram doğdu ???? Ne alaka yani.
ikramomm Damyavuz üstte de aslında söyledim oynuyor diye ablamın 3,500 dediler çocuğuna 2,500 doğdu doktorun hatası o da her doktor farklı ölçer cihaz farklılığı
Leylasiva21 ikramomm çok şükür kuveze alınmadi ilk günler sütüm gelmedi mama verdik şimdi mama süt veriyorum
Momy-babyy ikramomm 35 haftada 3 kiloydu kızım biraz tospikmiş bakalım cuma günü 36 haftalık oluyoruz bende merak ediyorum😅🥰🥹
ikramomm Denzk maşallah dünyaya gelince çok hızlı kilo alıyorlar zaten sağlığı yerinde ise sorun etmeyin 😍
ikramomm Denzk tabikide 2,500 ve 4,000 arası normal kabul ediliyor rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 😍
Msl22 3579 Daha da büyür o annesi benimkide minnak 37+5te olmama ragmen 2700 falsn sanırım şuan genetikmis bizimkisi
3579 Msl22 evet canım doktorum normal dediği için emin ol kimseyi uymuyorum bile sağlıklı olsun fazla kilo iyi değil🥰🧿