Eşimde bende Talasemi taşıyıcıyız. Bu yüzden çocuktada %25 ağır engel olma riski var maalesef. Genetikte genetik test verdim bir kaç hafta önce. 2 ay içinde çıkacak sonuçlar. Hematolojide de bugün kan verdim. Tüm değerlere bakılacak. Beta talasamim varsa eğer kan sonuçlarında çıkar dedi doktorum. Değerler im düşük çıkar alfa olurum diye çok tedirginim. İnanılmaz bir gerginlik var üzerimde. Kötü bişey çıkmaz diye olumlu düşünüp dışardan kişilere aileme falan olumsuzluk yansıtmasam da beni çok geriyor bu durum. Ne çevremde ne de başka bi yerde böyle bir sorun yaşayan kimsede yok. Süreç nasıldı nasıl ilerledi sonuç ne oldu sorup konuşacağım. Böyle belirsiz oldukça da daha çok geriyo beni. Nasıl geçecek bu stresler 🤦🏻♀️