dml33 Dnzdmr92 bnde çok halsizim bide kızım var bakmam gereken 5 dk yatiom kalkiom onla ilgileniom geri yatiom😅doğum yapınca gecio halsizlik
Dilarakr Dnzdmr92 yaz geliyor havalar ısınıyor insan iyice mayışıyor kahvaltımı yaptım yattım tekrar hiç halim yok öyle böyle gecireceğiz bu zamanları tek olunca daha da sıkıcı
Dnzdmr92 Dilarakr bn çalışıyorum bide işe geliyom mecbur ama halsiz bacaklarım ağrıo romatizmada var nolcak bilmiom şöle dinç olduğum zamanlar nekdr mutluyum😀