HavvaNur42onrn Detaylı ultrosan da baş geliş yazıyordu 20 haftalıkken 2 hafta sonra kontrole gel dedi 22 haftalığım şuan makat geliş dediler nasıl oluyor bu durum düzelir mi ne demek istiyorlar anlamadım ama ilk gebelik ve tecrubesizlik ne zor 😏
ikramomm HavvaNur42onrn baş geliş başının aşağı olduğu pozisyon makatta ayaklarının aşağı olduğu pozisyon son haftalara kadar çok pozisyon değiştirdiği için önemi olmuyor 🥰
Ozge HavvaNur42onrn 20li haftalarda çok yön değiştirir bebekler. Sıkıntı yok aksine ne güzel içerde hareket ediyor.
[silindi] HavvaNur42onrn bu haftalarda aslinda pozisyonunu almaya basliyo yavastan, simdilik önemli bir sey degil bu takilmayin, 36dan sonra pozisyon degistirmesi %80 dusuk ihtimal sadece, makat gelis bebisler sezaryen ile dunyaya getiriliyor 😌🌸