Deniz2961 Kargom şimdi geldi kesinlikle 2 alın sakın ama.sakin 1 almayın iki bile bana minnacık geldi bu ne böyle bn sleeyp natural. aldim
annesinin_beybisi Deniz2961 ben sleepy almadım ama ben de 2 numara aldım üzerinde 3_6 kilo yazıyordu 1 numara küçük olur diye düşündüm
Melike Deniz2961 Sleepy natural diğer sleepylere göre bir tık daha geniş. Bende 2 almıstım ama bebişim erken doğdu, bez kocaman olduğu için 1 almak zorunda kalmıştım 🥹
NrcnGltkn Deniz2961 bende ilk bezini sleepy aldım direk 2 numara aldm valla büyükten zarae gelmz dedm ama zaten 1 ile 2 arasnda pek fark yokmuş
Kubra_elif_ahmet Deniz2961 Bende almamalarını tavsiye ediyorum aylık paket aldım ben bide bu kadar küçük olduğunu hiç bilmiyordum 2 numara almıştım ama o halde bile primanın falan 1 numarası daha büyük
Melike Deniz2961 Bizim için erken oldu beklemiyorduk 😌 Aynen öyle çok şükür 🤲🏻Rabbim sizi de sağ salim sağlıkla kavuştursun inşallah 🫶🏻