_merve_ky Merhabalar,medikal Park hastanesine giden var mı doktorunuz kim? Memnun musunuz oraya geçmeyi düşünüyorum ama bilginiz varsa yardımcı olur musunuz
sbl_blg _merve_ky Günaydın☺️ Ben gidiyorum canım Dr.m Ali İhsan Gönenç . Ben uzun zamandır gidiyorum kendisine memnunum ve şimdi de bırakmak istemiyorum. Ah bir de muayene ücretleri daha uygun olsa çok daha iyi olucak 😊🙈
Nnnur123 _merve_ky bende meral hanım’a gidiyorum çok çok memnunum doğumuma az kaldı normal doğumu destekleyen bir doktor hemen kestirip atmıyor sezaryen olsun diye. İsterseniz özel ebe ile çalışabiliyorsunuz. Normal 8000 sezaryen 9000 sizin ve bebeğin ilk testleri ve 1 gece yatış dahil
sbl_blg _merve_ky Ebe kısmını bilemiyorum açıkçası ama gördüğüm kadarıyla hemşireler çok ilgililer. Ben memnunum hastaneden ve drdan genel olarak
_merve_ky Miniktosbaa randevu aldım Meral arisaldan. 35 haftalık oldum umarım sorun yapmaz o da. Çok korkuyorum sezeryen doğum yapacağım hastane şartları doktor o kadar korkuyorum ki.
Miniktosbaa _merve_ky yoo korkmayın Meral hanım iyi güvenilir bir hekim ilk doğumumu kendisine yapmıştım nasipse şimdi 2 ci doğmumu yapıcam ben de 34 haftalık gebeyim
sbl_blg _merve_ky muayene ücreti belki Dr.dan Dr.a değişiyordur bilmiyorum ama benim 450 lira. Doğumu da sormuştum. Normal 8 bin lira sezeryan 9 bin lira olmalıydı yanlış hatırlamıyorsam
_merve_ky Geçen hafta medipole gittim oradaki doktora geçiş yapmaya karar vermiştim. Şimdiye kadar neden gelmedin diye ilgilenmedi fazla. Direkt sezeryene yönlendirdi ilgisiz başından savar gibi olunca içime sinmedi. İnşallah o da öyle yapmaz