Bende 33 haftalıgim rahat 3 haftadır aynı sorun özellikle sabahları uyanıp veya uykumda fln gernesirken nerdeyse aşşa baldırlarıma 10 tane toplu iğne batiriyolarmis gibi oluyo çok aciyo evet magnezyum fln kullandım geçmedi malesef öyle olunca zor da olsa hemen ayağa kalkıyorum bi 10 saniye kasiliyor ama çok aciyo gerçekten