hasretatar1 Kızlar merhaba 2 gün önce 2. Doz tetanoz aşımı oldum ve 2 gündür her yerim ağrıyor resmen kolumu kaldırcak halim yok ve sanki bebeğimin hareketlerinde azalma hissediyorum sizce normal mi ?
NrcnGltkn hasretatar1 tetanoz aşısından snra harekette azalma oluyor aşı birz ağır grip bile olsanz vücudunuz ağrıdgnda bebek harektlerini azaltıyor
Medine07 Normal bence. Bende de 25 26 haftalarda azaldı akşamdan akşama hareketleniyordu. Öğlen şekerli su içtim hareketlendi şimdi 27+5 deyim geceleri hareketlerinden uyuyamıyor oldum sürekli hıçkırıyo