Günaydın canım anneler🌸 Ağustos sonu gibi doğumun görünüyor, benim ikinci gebeliğim. İlk çocuğuma 4 yıl önce sezeryan ile kavuştum. Şimdi büyük ihtimalle yine sezeryan olacak ama son güne kadar normal doğsun diye bekleyeceğim. Merak ettiğim o ağrılar ikincisinde de oluyor mu o ilk kalkış 🥺 sonrası vs.. kilolu bir doğum olacak haliyle çok korkuyorum. İlkine göre ikinci sezeryan nasıl yaşayan tarif edebilir mi?🤲🏻🌸