Arkadaşlar ben 14+5 haftalığım. Çok fazla karın ağrısı yaşadım dün. Bugünde bacaklarım ayaklarım sırtım felan ağrıyor fazla. Herhangi bi leke kanamam yokx vücudumda enfeksiyon vardı onu atıyorum yavaş yavaş. Normal mi ağrılarım sizce ? Doktora gitmeme gerek varmı? Bu arada çalışıyorum. Öğretmenim. Sürekli okulda in çık in çık yapıyorum. Ondan olabilirmi ?