Nananusha kizlarrr nolur acil bakin. bugun 30 haftamizi bitirdik 31 e yol aldik. gobegimin sag tarafinda gobek deligime yakin yerde bebek toplaniyo surekli ve acaip aciyo orasi. bide catlamalar olmus orda bu cokmu korkulu? haftaneye gitmeme gerek varmi?
Babies16 Nananusha bebek zaten o hafyalardan sonra icerde yeri daraldigi icin mecbur bi tarafta durcak.benim 29 dan beri solda sirti 36.3 olduk hala ayni
RRR Nananusha korkma canım korkma benimde aynı göbek deliğimin orda acı var özellikle oraya toplanınca oluyo kasılmalarda yeni başlamıştır eger düzenli aralıkla oluyosa doktora git ☺️