İlk gebeligimde benim sütüm falan çok iyiydi sonrasında ramazan ayında oruç tuttum ve azaldığını fark ettim bol bol rezene çayı papatya çayı tüket kendini sıkma stres yapma bende de bebek emmek istemiyor çünkü süt gelmiyor sinirleniyordu ama süt sagdim bol bol iki üç hafta uğraştım tekrardan arttığını farkettim hemen sezeryan doğum olduğu için de olabilir pes etme bol bol sıvı al