Fatmanur99 38+3 geceden beri hiç hareket hissetmiyorum doğum belirtisi mi normal mi bu durum yoksa acile gitmeli miyim soluma yatıyorum hep ama tık yok
Merrygirl Fatmanur99 bol su iç tatlı birşeyler ye en olmadı parmağınla karnını dürt canım bide öyle bak
dml33 Fatmanur99 tatlı bisiler ye dene olmadi acile git haftan gelms belki suyu falan azaldi allah korusun için rahat eder