Ya böyle afedersiniz idrarımı yaptıktan sonra yani lavabodan çıkıyorum bir bakıyorum benden bir şeyler akıyor kızlar sanki tekrar idrar geliyor hissi oluyor ama tutamıyorum da o an fazla 2-3 gündür oluyor bu bebeğin suyu degıldır demi bu ben deli olucam artık durup durup ya su geliyorsa diye düşünmekten perşembe günü gittim doktora söyledim durumu baktı su degıl dedi ama sanki sıklaştı bu durum burda da birisi yazmış tuvalete kalktım yetişemedim diye sonra doktora gitmiş suyu gelmiş meğer okuyunca tedirgin oluyorum demek idrarla da karıştırılabilir 🙁