Benim tırnak değil komple ayağımda var :) hamilelikten dolayı bir şey yapamıyolar doktorlar.. bana karbonatlı su önerdi. Günde iki kere sıcak suda karbonatlı eritip ayağımı içinde su soğuyana kadar bekletiyorum hızlı bir toparlama oluyor devam edildikçe sorunu tamamen çözüyor hatta. Bi dene belki faydasını görürsün