Berf123 29+3 bugun hareketlerini asagıda hissediyorum kasıklarıma dogru bu normalmi acaba cok taktım kafama
02rabiakardas Berf123 normal ilerleyen haftalarda yukarı doğru gelecek kaburganı tekmeleyecek son haftalara doğru kafası aşağı dönecek gene kasıklarda hissedeceksin bu sefer daha kuvvetli ve kaburgan ile birlikte. Doktora kontrole gittiğinde bir aksilik olsa doktorun da zaten seni bilgilendirir
gizemcelen9 Berf123 normal canım aynı haftada aynı korkuyu yaşadım gittim doktora makat geliş olduğunu zamanla yukarı çıkacağını korkulcak bişi olmadığını söylemişti şu an 35 haftalık olduk gerçekten de yukarı çıkınca geçti
Berf123 02rabiakardas doktor kontrolüme daha 2 hafta kadar var normalde göbek deligimin o cevrede hissediyordum dün aksamdan bu yana kasıklarımda hissediyorum tedirgin oldum
gizemcelen9 Berf123 evet mutlaka var canım çünkü 16 aylık bir tane daha bebeğim var kucağımda onunla ilgilenmekten dinlenmiyorum doktor dinlen uzan yukarı çıkana kadar dedi ama nerdeeee :))
zumradmr_11 Merhaba bende 1 haftadir kasiklarimda hissediyordum . Bugün kontrole gittim doktoruma muayne sirasinda söyledim bebek yukarda ama dedi genede kasiklardan birseye baktı ve herseyin normal oldugunu soyledi.
Berf123 zumradmr_11 demekki arara böyle olması normal karsılanıyor birde kız bebekler biraz asagıda oluyor diyorlar sizin cinsiyeti ne
Berf123 gizemcelen9 aman dikkat et canım ben bütün gün oturdum ayaklarımı yastıgın üzerine koydum beklemedeyim 😊
Berf123 gulocan12 benim kontrelede cok var aşırı dert ettim kendime korkuyorum da bakalım Rabbim yardımcımız olsun