payidar ilk gebeliğimi öğrendiğimde değerim 120lerdeydi ve ben çok uzun bir zaman adet sancısı yaşadım sanki hamile değildim ve birkaç saate adetim sökecekmiş gibi ağrılardı bunlar hani eğer adetim gelmiyor deyip hastaneye gitmeseydim hamile olduğumu asla ve asla öğrenemezdim ne zaman geçti tam hatırlamıyorum zaten kasık ağrılarım geçti ardından mide bulantısı başladı çok normal ve bu belirtiler kişiden kişiye değişir kafanı takma