ikramomm Ikioglanannesi5 ablam eve geldiği günün ertesi günü hem kendisi hem bebeği yıkadı bir sorun da olmadı
Eda_Esen Ikioglanannesi5 25 günlük bebeğim var eve geldiğimizin ertesi günü yıkadık 4. Günde göbeğimiz düştü
Aloneanqel Ikioglanannesi5 15 ay önce doğum yaptım. Eve geldiğimiz gibi ikimiz de yıkandık. Bir problem olmadı. Göbeği de 7. gün düştü
Sumiire Ikioglanannesi5 ben bu göbekten çok çektim düşmedi yıkadıgım için damarı kaldı içinde kesip yaktı doktor yıkarsan güzel kurula bişeyin yapışmamasına dilkat et