ikramomm Dilarey o haftalarda öyle oluyor sanırım bir ufsk bir baya şişkin hala tam hamile karını olmadığından sanırım yemekle şu bu derken fark ediyor 😂
cgnduru Dilarey aç kalıyoruz canım bir süre ondan benimde öyle.. yemek yedikten sonra top gibi oluyorum sabahları karnım iniyor daha hafif oluyorum ama bu normaldede boyledir zaten.. gün içinde tartildigimizda da kilomuz farklı çıkar ortalama 2 kilo fazla 😀
Mavisperi Dilarey bu yazıyı uyanıp karnım küçülmüş mu sanki deyip ayna da inceledikten sonra acaba sorun mu var diye kendimi üzüp düşünürken görmek beni bir nebzede olsa rahatlatti😀😀😀
Melegimin_annesi Dilarey benimde öyle sabah küçükmüş gibi geliyo akşama doğru yemek felan yedikce çıkıyo rahat edemiom sonra yedikçe gece yatarkende hareket ediyo 18+5 haftalığım
litfenama Dilarey hamile değilken de bu böyledir. Gece yedikleriniz sindirilir ve şişkinliğiniz azalır. Çok geç yemek yememişseniz, uyanınca karnınız daha boş ve küçüktür.
Mrv135 Dilarey Benim de aynı. Şuan 21 haftalık oldum sabahları hiçbir şey yok ikindi gibi karnım çıkıyor akşam baya hamile görünüyorum 😄 Ama normal bu durum bir ay sonra falan her dakika hamile gibi görünürüz bence.