MerveEbru semasuuu hamileliğin başından beri adam akıllı uyku uyuyamadım hep uykum kesiliyor benimde 24+2 🥲
Sena1455 semasuuu evet benim de aynı 3 aylık hamileyim ama tam 2 aydır güzel bi uyku çekemiyorum. Geceleri sürekli uyanıyorum, yarım yamalak uyuyorum sürekli. Hala da aynıyım 😅
findiklibadem semasuuu 4. Ay oldum hala sanki alarm kurmuşum gibi 7:30da kalkıyorum hamileliğimden beri böyle, ne zaman geçecek bekliyorum ama güzelmiş böyle sabahın köründe tak diye uyanmak 😅😅😅
Boniboncuk semasuuu 7 aylık oldum hala oyleyım Uykusuzluk yaşıyorum baştan beri 🫤 Hiçbir zaman yattıgım yerde uyuyamadım.
mimar_anne Canım bende 1,5 aylık hamileyim aynı senin gibiyim 7 dedi mi ayaktayım gece de sürekli uyanıyorum zaten uyku düzensizliği oldu
Maviii3 Hayatım boyunca 11-12 den önce uyanamadım aman bir işim olur da 8 de falan kalkmak zorunda kalırsam zehir olurdu gün :) 8 haftalık hamileyim 7 diyince gözümü açıyorum bütün ailem şaşkınlık içinde :))