Mucizeana baby3_ evet kürtaj oldum her ihtimale karşı. Kürtaj olduğum gece fenalaştım hastaneye gittik ve gebelik değerimin yükseldiğini gördük hemen ameliyata alındım iç kanamam başlamıştı. Sağ tüpüm alındı bundan 4 yıl önce.
baby3_ Zaten bende olan var mı diyorum başıma ilk defa geliyor ve çok da iyi değilim . İsterseniz sizde bana soru sormayın merak ettiğiniz o tarz şeyleri Google videolu dahi anlatıyor
Mineebrar Canım dış gebelik olayı başıma geldi tüplerimden birini kaybettim diğerine de zarar verdiği için diğeride bağlandk dış gebelik rahimde bebeğin yerleşmeyip direk tüpde yerleşmesidir buda hem tüpünüze zarr veriyo hemde farkedilmezse anneyi zehirleyebilio ben dış gebelikde kürtaj olup ayrıyyen ameliyatla tüpü almışlardı allah yardmcnz olsun