Merhaba anneler,
Hamileliğimin 37. Haftasındayım. Son günler rahat keyifli geçireyim derken duygu durum bozukluğu, ağlama krizleri, kaygı, öfke kontrolsuzlugu hepsini yaşar oldum. Evde patlamaya hazır bomba gibi geziyorum. Herşeyi kafama takip çok büyütüyorum. Bu durumda olanlar varmı, ne zaman hormonel Değişikliğiniz düzeldi? Allah hepimizin yardımcısı olsun.