MerveEbru 1eda8 İnşallah bebişini sağlıkla kucağına alırsın canım. Rabbim hayırlı kolay bi doğum nasip etsin inşallah 🙏🏻
1eda8 Zeynozeze vallaha spinal oldum bir gece kaldö sabah çıktk o sate kadar iyiydim eve geldim ağrılar helede bel ağrıso başladı 4.gün hala ağrkm var
mrsmerry Güle güle büyüt bebeğini İnşaAllah canım🥰 eğer sezeryan olduysan narkozu atmak için bol bol nescafe ve bitter çikolata ye 🥰çok geçmiş olsun 💐